Zestaw suplementów dla trenujących po 40 roku życia

Napisane przez Szymon Mitura

9 sierpnia 2020

PODOBA CI SIĘ? UDOSTĘPNIJ ZNAJOMYM!

Już po 30 roku życia nasz organizm wydziela coraz mniej hormonów, HRmax (maksymalne tętno) przeciętnego człowieka idzie drastycznie w dół, organizm powoli schodzi z wysokich obrotów. W tym poście powiem Ci jak temu zapobiec, jak radzić sobie z procesem starzenia oraz jak wspomóc organizm aby nadal działał na 100%.

Na samym początku zacząłbym od zbadania naszej krwi aby sprawdzić w jakim stanie obecnie jest nasz organizm i co jest mu najbardziej potrzebne.

Pierwszy suplement po który warto sięgnąć jest to kompleks witaminowy, który dostarczy Ci niezbędnych składników do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Witamina D i wapń

Zapewni nam ochronę naszych kości i zmniejszy ryzyko osteoporozy.

Kwasy omega 3

(kwasy w nich zawarte EPA i DHA) działają przeciwzapalnie, wspomagają pracę układu nerwowego oraz pracę mózgu.

Koenzym Q10 + kwas hialuronowy + Kolagen

Połączenie tych trzech aktywnych składników zatrzyma twoja młodość, zapewni Ci wigor, wspomoże pracę twoich stawów, pozytywnie wpłynie na twoją cerę, paznokcie czy włosy.

Magnez + potas

Regulują ciśnienie krwi mają pozytywny wpływ na układ mięśniowy zapobiegają skurczom oraz bolesności mięśniowej.

Wit.C + astaksantyna

Oba te związki to bardzo silne antyoksydanty, doskonale radzą sobie z walka z wolnymi rodnikami, które mają niekorzystny wpływ na skórę czy witalność.

Arginina + cytrulina

Ma pozytywny efekt na światło naczyń krwionośnych, obniża ciśnienie tętnicze krwi, pobudza libido, wspomaga erekcję.

Cynk + selen

Silne antyoksydanty, pomagają w walce z procesami starzenia, mają pozytywny wpływ na nasze hormony takie jak testosteron.

Wszystkie te suplementy powinny łączyć jedno, spożycie odpowiedniej ilości wody mineralnej (min.2l dziennie) – woda jest transporterem składników aktywnych do komórek, bez dostarczenia odpowiedniej ilości wody nasz organizm będzie zwalniał, a co za tym idzie nie dostarczy wyżej wymienionych składników w odpowiednim czasie.

Porady przygotował Szymon Mitura -Trener Personalny Lublin

Zobacz inne nasze artykuły…

BLOG KIERUNEKTRENER.PL - branża fitness, newsy, szkolenia, wydarzenia, technologie, wywiady