Praca z klientem online – warto?

Napisane przez Jakub Żuk

5 kwietnia 2021

Hej wszystkim, z tej strony Jakub Żuk. Dzisiaj powiem, dlaczego warto współpracować z klientami online i zrobię to w formie wad i zalet. 

Taka forma za granicą to codzienność, jeszcze w Polsce się jeszcze nie przyjęła, bo tak naprawdę  treningi personalne dopiero raczkują,a nie mówiąc już o współpracach online. U nas większość osób zaczyna ćwiczyć, natomiast za granicą większość osób korzysta właśnie ze współprac online. Nie ma czasu dyskutować, co będziemy dzisiaj robić itd. Ktoś po prostu zdaje nam raport z każdego tygodnia, także lecimy.

Plusy? Dużo więcej wolnego czasu jako trener. To jest niesamowite, po prostu masz bardzo dużo czasu, jeżeli współpracujesz online, bo tak naprawdę nie trzyma cię to, że zaraz musisz jechać na trening.

Jak rozwiniesz ten biznes, tak naprawdę konkretnie to nie będziesz chciał /chciała tracić dosłownie czasu na treningi, które ograniczają cię w pewien sposób, bo jesteś w stanie zrobić tych treningów osiem i zarobić powiedzmy z każdego stówę to 800 złotych dniówki, ale jak robisz współpracę online, to jesteś tak naprawdę w stanie zrobić spersonalizowane plan dla kogoś naprawdę szybko.







Następny plus to są duże zarobki, właśnie idę tutaj w tą stronę, ponieważ zależy, jaką macie cenę za tę współpracę online, ale możecie nawet przy cenie 150 złotych dużo zarobić i naprawdę klientów mieć sporo. Tylko tutaj zaznaczam, że naprawdę nie warto brać na siebie za dużo klientów, jeżeli nie jesteśmy w stanie ich obsłużyć.

Następna rzecz to jest mniejszy stres. Wiadomo, że jeżeli mamy bardzo dużo treningów dziennie, to można się zmęczyć. Więc to jest na pewno mniejszy stres, taka współpraca online chociaż zależy, jak kto do tego podchodzi. I praca w każdym miejscu na ziemi to jest super zaleta współpracy online, warto szczególnie, bo możemy sobie po prostu jechać i siedzieć z laptopem.

Minusy? Płatność raz w miesiącu, a nie za każdy trening. Minus finansowy jest taki, że osoba płaci nam raz w miesiącu, a nie za naukę, za każdy trening. Nie nazwałbym tego minusem, ale można to jakoś tak zaliczyć, jeżeli by się ktoś uparł. 

Kolejny minus to jest brak wystarczających kanałów sprzedaży. Ludzie, szczególnie trenerzy to przeważnie są ludzie młodzi tak jak ja. W internecie również te osoby nie mają zbytnio rozwiniętych kanałów sprzedaży, czyli nie mają ciągłości finansowej, nie przychodzą do nich klienci codziennie. 

Dzięki za przeczytanie! Trzymaj się, hej!

Zobacz inne nasze artykuły…

Branża fitness - informacje, porady, wywiady - BLOG KIERUNEKTRENER.PL